Tsjaa…

Wat kunnen wij vertellen over het interieur…Het is in ieder geval zeer compleet, wij zouden er direct permanent kunnen gaan wonen zonder ook maar iets tekort te komen. Zeker ook heeft het huis van zichzelf al een prettige ambiance en lay-out.
De foto's spreken voor zich, hopen wij

Internet

In huis is Internet aanwezig met Wifi. Maar het internet gaat niet via vaste bekabeling of vaste aansluiting. Er staat een G4 modem in huis waarop je moet aansluiten en als je gebruik wil maken van het internet moet er eerst data worden aangekocht. Men is bezig in Zweden om dit anders te gaan realiseren, maar de afstanden zijn groot en daardoor is een vaste aansluiting redelijk kostbaar. Wachten op G5 lijkt ons zinvoller en verstandiger.

• woonkamer
  • zitkamer
  • eetkamer
  • keuken