Het Huis

Het huis
is gelegen op een kleine 3000 vierkante meter glooiende eigen terrein omgeven door bos en ruimte die de ruimtebeleving, vrijheid en rust nog groter maken. Op dit terrein bevindt zich nog een Stuga (gastenverblijf), een grote schuur, een jachthut en een vaste schommel. Verder is er buiten een gravel terras met Picknick tafel en een rotsblok waarop eventueel een vuurtje gestookt kan worden. Als u het huis binnenkomt treft u een ruime hal met aangrenzend een kleine badkamer inclusief douche en toilet. Verder een ruime traditionele keuken die goed is voorzien van alles wat u nodig heeft om goed te kunnen koken en eten. Aangrenzend treft u de sfeervolle eetkamer aan, verwarmd door een traditionele Kakelugn. Naastgelegen aan de eetkamer bevindt zich een gezellige zitkamer waar je eventueel televisie kunt kijken of naar een van de vele DVD titels. Voor de liefhebber staat er tevens een Playstation 2 met een aantal spelen.

Vanuit de hal kan je via een luie trap naar boven en komt u op een ruime overloop waar de Wasmachine en Droger staan opgesteld. Verder is boven de Ouder slaapkamer met voldoende opberg mogelijkheden en een grote kinderkamer waar twee permanente bedden staan waarvan één twijfelaar. Onder het gewone bed is nog een eventueel extra bed beschikbaar. In deze kamer is veel ruimte om te spelen en tevens is het nodige speelgoed aanwezig.

Voor meer informatie over de beschikbare faciliteiten verwijs ik je door naar de pagina Faciliteiten.
GamlaSkolan

HUUR ONS VAKANTIEHUIS IN ZWEDEN